"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

czwartek, 22 września 2011

PULPETY GOTOWANE NA PARZE

Odkąd kupiłam sitka bambusowe do gotowania na parze, paruję wszystko co się da :))
Bardzo lubimy Pulpety, Klopsy, Kotlety Mielone (zwał jak chciał), tak więc je też postanowiłam "potraktować" parą, syn i mąż oraz oczywiście ja zachwyciliśmy się nimi. Zapisują się na stałe do naszej "karty dań" :) Podałam je z sosem koperkowym. Polecam.




Potrzebowałam:

70 dag mięsa mielonego z łopatki
2 cebule (pokrojona w kostkę)
4 ząbki czosnku (zmiażdżone)
4 ogórki konserwowe (pokrojone w kosteczkę)
1 czerwona papryka (pokrojona w kostkę)
1 jajko
Trochę bułki tartej
Pietruszka zielona (posiekana)
1 łyżka musztardy
Sól, pieprz, pieprz ziołowy,papryka w proszku słodka i ostra




Mięso mielone łączymy z posiekanymi warzywami, wsypujemy bułkę tartą, dodajemy jajko, musztardę, przyprawiamy do smaku przyprawami. Całość mieszamy i formujemy małe pulpeciki. Parujemy około 30 minut.
Pysznie i zdrowo :)

Smacznego