"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

środa, 18 maja 2011

Domowa Vegeta

Odkąd pamiętam moja mam zawsze używała Vegety.
Ale odkąd mam swój dom nie używałam tej przyprawy ze względu na różne "E" i inne ulepszacze smaku. Jakiś czas temu znalazłam w sieci przepis na Vegetę domowej roboty i od tamtej pory robię ją za każdym razem gdy mi się skończy.
Polecam!! będziecie zadowolone.
Aaa i najważniejsze, mąż już nie marudzi że ma zgagę. Zawsze jak zjadał obiad u mojej mamy to narzekał na zgagę podobno spowodowaną sklepową Vegetą (powiedzmy ;0) )



Potrzebowałam:

250g suszonej włoszczyzny
3 łyżki kurkumy
2 łyżki granulowanego czosnku
5 łyżek soli (używam sól morską)
2 łyżki słodkiej papryki

Wszystkie składniki zmiksowałam w blenderze. Gotowe.

7 komentarzy:

  1. A to Ci dopiero ciekawostka;-)
    Lubię domowe wersje sklepowych produktów, ale o takiej vegecie, to pierwszy raz przeczytałem.
    Fajne;-)
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam wypróbowanie takich domowych, sprawdzonych od lat i zdrowych bardzo:
    http://blog-alergia.bloog.pl/id,6475758,title,ZIELONA-POSYPKA,index.html
    i
    http://blog-alergia.bloog.pl/id,6475779,title,BIALA-POSYPKA-z-pestek-dyniii-slonecznika-i-orzechow,index.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:)
    Bardzo ciekawe ale skąd wziąć suszoną włoszczyznę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Suszoną włoszczyznę można dostać prawie wszędzie :D Ja czasami kupuję w Tesco. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń