"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

niedziela, 15 maja 2011

Różowa babeczka budyniowa

Babka budyniowa czekoladowa już była, teraz pora na wiśniowa babkę budyniową.
Przyznaję że czekoladowa smakowała mi bardziej no i wyszła ładniejsza, a tę wiśniową wydaje mi się że powinnam dłużej trzymać w piekarniku bo wyszła jakby bardziej "mokra".
A tak w ogóle to bardzo spodobał mi się pomysł na budyniowe babki, są łatwe do zrobienia i smaczne,idealne na spotkanie z koleżanką przy kawce.
Myślę że kolejny budyń jaki wypróbuję będzie to budyń malinowy :0)

Potrzebowałam:

4 budynie wiśniowe
4 jajka
4 łyżki mleka
kostka margaryny
4 łyżki cukru
1,5 łyżeczki proszku
4 łyżki mąki
Dodałam odrobinkę pasty "cocopandan" o pięknym bordowym kolorze, dla wzmocnienia koloru i smaku.

Postępowałam tak samo, jak w przepisie na babkę czekoladową. Sypkie składniki
połączyłam z jajkiem i mlekiem. Wymieszałam i wlałam wrzący tłuszcz. Wylałam do wyłożonej
papierem keksówki. Piekłam ok. 60 minut w 180 stopniach lub do suchego patyczka. W połowie pieczenia przykryłam wierzch papierem do pieczenia.


Oczywiście autorski przepis pochodzi od Karmel-itki


Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz