"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

piątek, 22 lipca 2011

Kremowa Kaszka Manna Na Mleku

Pamiętam czas kiedy moje (wtedy) małe dziecko jadło kaszkę mannę, tych różnych znanych firm dla dzieci, i gdybym wtedy trafiła na ten przepis to.... na pewno odstawiłabym te wszystkie inne kaszki i zastąpiłabym właśnie tą. Ja sama bardzo lubię zupy mleczne, itp. dlatego też bardzo często na śniadanie robię "Kremową Kaszkę" do której chętnie się "doczepia" mój już 12-letni syn, i za każdym razem mówi "PYCHA" :-))

Potrzebowałam:

1,5 szklanki mleka
pół szklanki śmietany kremówki 30%
szczypta soli
1 łyżka cukru
2 i pół łyżki kaszy manny (dałam 3 i pół łyżki, bo lubię gęstszą kaszkę )


1 szklankę mleka zagotować z kremówką, szczyptą soli i cukrem w garnuszku z grubym dnem. W szklance rozrobić pozostałe pół szklanki zimnego mleka i kaszę. Rozrobioną kaszę wlać na wrzące mleko, zagotować, pogotować 2 - 3 minuty.

Podałam ze zmiksowanymi truskawkami.

Smacznego

1 komentarz: