"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

niedziela, 10 lipca 2011

Austriackie sznycle drobiowe

Synuś odpoczywa nad morzem więc mama (czyli Ja ;-) ) nie musi gotować. ALE!! jest jeszcze mąż który czasami bywa głodny ;-)) Tak więc specjalnie dla niego zrobiłam pyszniutkie sznycle które znalazłam (nie sznycle tylko przepis na nie ;-) ) tutaj
POLECAM !!

Potrzebowałam:

1/2 piersi z kurczaka ( u mnie 4 piersi)
1 szklanka bułki tartej ( dałam więcej)
1 łyżeczka soli
2 łyżeczki pieprzu
2 łyżeczki papryki ostrej
2 łyżeczki posiekanego koperku
odrobina soku z cytryny (cytrynę zastąpiłam pieprzem cytrynowym)
masło do smażenia (smażyłam pół na pół, oliwa plus masło)
2 jajka







Pierś z kurczaka myjemy, obieramy z błonek i tniemy na cienkie kotlety. W głębokim talerzu mieszamy bułkę tartą, sól, pieprz, paprykę, koperek. W drugim rozmącamy jajka. Kotlety natarłam pieprzem cytrynowym, zanurzamy w jajku a następnie w bułce wymieszanej z przyprawami. Smażymy na rozgrzanej patelni około 7 minut pod przykryciem co jakiś czas przewracając. Podałam z ziemniakami oraz buraczkami z chrzanem i śmietaną, na ciepło. Przepis na buraki zamieszczę następnym razem :-)

Smacznego

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że Wam smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Były naprawdę pyszne,wpiszą się już na stałe w naszą "kartę dań" :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mieliście fajny obiadek;-)
    Pozdrowienia Dla Ciebie i małżonka;-)

    OdpowiedzUsuń