"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

piątek, 15 kwietnia 2011

Nuggetsy Knorr

Dziecko moje naoglądało się reklam i zażyczyło sobie na obiad nuggetsy.Zrobiłam i byłam miło zaskoczona. Wyszły pysznie chrupiące, podałam je z półksiężycami z ziemniaków.
Naprawdę polecam.

Potrzebowałam

Nuggetsy Knorr 2 opakowania
4 piersi z kurczaka
mleko
ketchup
sok pomarańczowy
ziemniaki
słodką paprykę
sól
oliwa

Piersi z kurczaka przygotowujemy zgodnie z przepisem z opakowania "Nuggetsy Knorr"
Ziemniaki obieramy, myjemy, kroimy w półksiężyce.Do miski wlewamy odrobinę oliwy,dodajemy paprykę i sól,mieszamy. Do oliwy z papryką i solą wrzucamy umyte półksiężyce,mieszamy. Blachę wykładamy papierem do pieczenia na którą wykładamy ziemniaki. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 200 stopni, ok 45 minut.od czasu do czasu mieszając je.

Smacznego

1 komentarz: