"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

środa, 20 kwietnia 2011

Babka Budyniowa

Smaczna wilgotna z chrupiącą skórką babka, myślałam że nic z tego nie wyjdzie bo ostatnio moje wypieki "dały ciała" jeden za drugim. Już chciałam wymienić piekarnik......ale właśnie ta babka go uratowała ;0) a mąż odetchnął z ulgą :0) hmmmm chyba nie lubi kupować piekarników.



Potrzebowałam:

4 budynie czekoladowe
4 czubate łyżki mąki
4 jajka
4 łyżki mleka
4 łyżki cukru
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
kostka margaryny

Margarynę roztopić. Budyń przesiać z proszkiem i mąką do miski. Wbić jaja,
dodać cukier i mleko, wymieszać dokładnie. Następnie do ciasta wlać wrzące masło i bardzo dokładnie połączyć.
Keksówkę wyłożyć papierem do pieczenia. Wylać ciasto. Piec w 180 stopniach
przez 40 minut (trzymałam dłużej ok.godziny a najlepiej do tzw. suchego patyczka) W połowie pieczenia przykrć folią aluminiową, by wierzch się nie spiekł.
Gdy babka będzie już zimna posypać cukrem pudrem.




Zapomniałam o najważniejszym... jest to autorski przepis Karmel-itki



Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz