"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

poniedziałek, 7 maja 2012

TAG: "11 PYTAŃ"

Dorotka,właścicielka bloga "Moje małe czarowanie" zaprosiła mnie do zabawy w "11 pytań". Zabawa ciekawa bo dzięki niej możemy się troszeńkę bliżej poznać.

A zabawa polega na tym że.... cytuję za Dorotą:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


Pytania Doroty:
1.Najciekawsza książka jaką przeczytałaś?1.
- Były to raczej trzy książki...Trylogia Millenium-Stieg Larsson
2. Najciekawsza potrawa jaką jadłaś?2.
-Hmmm..wiele ich było,ale chyba będzie to Sushi
3. Najciekawsza odbyta podróż?
- Zawsze są to nasze góry,ale mam nadzieję że w przyszłości moja wymarzona Toskania
4.Za co cenisz ludzi?
- Szczerość,pracowitość i dobre serducho.
5. Dlaczego prowadzisz bloga?
- Bardzo lubię gotować, a poza tym chciałabym zostawić mały ślad po sobie ;)
6. Twoje hobby-"konik"oprócz blogowania
- Książki, książki!
7. Czy jesteś uzależniona od internetu ?
- Bywałam kiedyś,teraz już nie :)
8. Czy czytasz etykiety kupując produkty?
- Oj tak!!
9.Jakie owoce mogłabyś jeść na okrągło?
- Jabłka,truskawki
10. Czy jesteś łasuchem?(proszę o szczere odpowiedzi)
- Zdecydowanie TAK! :)
11. Wybierz: ciasto czy sałatka?
- Ciasto! Lecz później sałatka dla zatarcia wyrzutu sumienia :)

A to moje pytania:
1 Twoje motto życiowe?
2 Twój ulubiony perfum?
3 Ulubiona forma relaksu?
4 Mam zwierzątko które na imię ma.... ?
5 Uwielbiam lody o smaku... ?
6 Danie które nie chce Tobie wyjść to ... ?
7 Prezent który Ci sprawił największą radość?
8 Gdy masz chandrę to.. ?
9 Twój ulubiony kolor?
10 Wieprzowina czy drób ?
11 Masz włosy długie czy krótkie?

DO ZABAWY ZAPRASZAM:
Aromatyczne Inspiracje
Kuchenkowo
Bake&Taste
Lukrem polane
Emigrantki w kuchni
Fantazje Magdy
Skrawki życia mego
Boom me a Cookie
Avelina w kuchni
Schokolade
Izioni pyszne smaki

Zapraszam do zabawy.

7 komentarzy:

  1. ooo jaka niespodzianka:)

    1.Najważniejsze to pozostać sobą, czasem nawet idąc pod prąd.
    2.Ralph Lauren-Glamourous
    3.spacer z dziecmi,fotografia
    4.Andrzej-krolik
    5.czekoladowym oczywiscie
    6.wszystkie mi wychodza:)
    7.moje dzieci sa najpiekniejszym prezentem
    8.fotografuje-to idealna terapia na chandre
    9.czekoladowy
    10.drob
    11.polkrotkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie i odpowiedzi :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi...ta Toskania tez mi się marzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy, i mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe, ale nie pociągnę tego dalej z powodu braku czasu i głowy zaprzątniętej innymi sprawami. W niedzielę córka idzie do pierwszej komunii i moje myśli tylko wokół tego tematu się skupiają.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa to zabawa i nikogo do niczego nie "zmuszamy" :)) I rozumiem że komunia to bardzo ważny dzień dla naszych dzieci jak i dla Nas.Wszystkiego Najlepszego dla córci :} Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wiolu dziękuję za wizytę na moim blogu ...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń