"Wyłącznie dla pozbawionych służby kucharek"

środa, 11 kwietnia 2012

KOKTAJL OWOCOWY...

I po świętach.... i dobrze :} bo dały mi trochę w kość, dlatego też postanowiłam postawić się na nogi za pomocą koktajlu który jest tak pyszny że zniknął bardzo szybko a to dzięki mojemu Tymkowi, bo tak szczerze powiedziawszy ja zjadłam dwie porcje,mama dwie porcje a dziecko resztę,czyli prawie (objętościowo) cały dzbanek od miksera. Polecam!

Potrzebowałam:
4 pomarańcze
3 banany
4 mandarynki (jedną zostawiłam do dekoracji)
1 mango
Świeża mięta lub melisa do dekoracji (pominęłam bo akurat nie miałam)


Pomarańcze oraz mandarynki obrać ze skórki i usunąć białe błonki.Banany obrać i pokroić w kawałki. Mango także obrać,przekroić na pół (powstrzymać się żeby nie zjeść całego :} ) i wyjąć pestkę. Wszystkie owoce włożyć do miksera i zmiksować na jednolitą masę. Kieliszki do martini (lub inne wysokie) napełnić koktajlem. Następnie do każdego włożyć kilka cząstek mandarynek. Na koniec każdą porcję koktajlu udekorować listkiem świeżej mięty lub melisy. Latem koktajl ten polecam zmiksować razem z lodem.

Źródło: "Rozrywka ze smakiem"

8 komentarzy:

  1. Dodaj przepis do akcji: http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/dania-upiekszajace-skore

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie wygląda
    warto usunąc weryfikację obrazkową...

    OdpowiedzUsuń
  3. Błonek się właśnie nie obiera, bo zawierają cenny błonnik, a w koktajlach i smoothie ich nie czuć.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie owoców, musi być boski

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, pełen słońca i energii

    OdpowiedzUsuń